Vstúpte do eshopu

PROTEÍNOVÁ DIÉTA FÁZA III (2 sáčkové jedlá)

Dve pravé jedlá denne + CVIČIŤ a CVIČIŤ.


Raňajky o 7:30

1 sladký instantný prípravok (teplý nápoj, príp. smoothie, príp. ovsená kaša, príp. puding)

šálka nesladenej kávy alebo čaju (pokiaľ možno bez umelých sladidiel)


Desiata o 10:00

10 dkg poctivej šunky ( čo najvyšší možný obsah mäsa), príp.  10 dkg. nízkotučného LIGHT syra.

! V tretej tretine fázy III zameníme šunku resp. syr za MALÉ jablko, prípadne za “HRSŤ“ iného ovocia !


Obed o 13:00

Pravé jedlo s vysokým obsahom bielkovín, nízkym obsahom tukov a sacharidov.

Pripravte si (alebo objednajte) šalát z povolených druhov zeleniny zaliaty 1 polievkovou lyžicou panenského olivového oleja získaného z prvého lisovania za studena.

Jedno hlavné jedlo s vysokým obsahom bielkovín, vyberte z nasledujúceho menu:

A) 2 vajcia natvrdo

B) 100 g teľacieho, hovädzieho, zveriny či pečene

C) 150 g kuraťa, morky či králika (bez kože)

D) 200 g chudej ryby

! V druhej tretine fázy III k jedlu pridávame MALÚ kôpku ryže / varených zemiakov !

Upozornenie: Uvedené mäsá s vysokým obsahom bielkovín musia byť pripravené bez tukov, bez smaženia, teda úplne prírodne, najlepšie na teflónovej panvici na vode, v pare, či v mikrovlnnej rúre. Zelenina tvoriaca prílohu môže byť podávaná surová, varená v pare alebo dusená na vode. Vždy ju dostatočne osolíme!

Zelenina v neobmedzenom množstve (vyberte si z nasledujúceho zoznamu):

Artičoky, Huby, Patizón, Sója (klíčky), Brokolica, Špargľa, Pór, Špenát, Zeler biely, Kel, Čakanka, Karfiol, Reďkovky, Tekvica, Fazuľové struky, Baklažán, Kapusta (zelená, červená), Šalát (všetky druhy), Uhorka, Žerucha, Rukola, Fenikel, Šalát poľníček, + paradajka, paprika.


Olovrant o 16:00

1 SLADKÝ instantný prípravok (napr. puding, príp. smoothie, príp. palacinka)

+ veľký pohár vody alebo ľahký čaj či veľká šálka slabej kávy


Večera o 19:30

Pravé jedlo s vysokým obsahom bielkovín, nízkym obsahom tukov a sacharidov.

Pripravte si (alebo objednajte) šalát z povolených druhov zeleniny zaliaty 1 polievkovou lyžicou panenského olivového oleja získaného z prvého lisovania za studena.

Jedno hlavné jedlo s vysokým obsahom bielkovín, vyberte z nasledujúceho menu:

A) 2 vajcia natvrdo

B) 100 g teľacieho, hovädzieho, zveriny či pečene

C) 150 g kuraťa, morky či králika (bez kože)

D) 200 g chudej ryby


Užívanie minerálov a výživových doplnkov už nie je nutné.


MUSÍTE PIŤ

Myslite na to, že počas dňa je potrebné pravidelne piť! Najlepšou voľbou sú minerálne vody (pokiaľ možno neperlivé) s vysokým obsahom minerálnych látok. V priebehu 1. fázy je treba každý deň vypiť aspoň 2 litre tekutín. Vhodné je vypiť 0,4 litra tekutín na 10 kg ideálnej hmotnosti!

Odporúčané nápoje:

minerálna voda (neperlivá), ľahký nesladený čaj / bylinkový čaj, ľahká káva / kávovinové náhrady (pokiaľ možno bez umelých sladidiel)

Tretia fáza je o postupnom rušení "ketózy". Myslite na to, že je najdôležitejšou fázou, ktorej úspešné zvládnutie Vás ochráni pred neželaným jojo efektom. 

Veľmi dôležité je postupné zavádzanie sacharidov do jedálnička a plynulý prechod k zdravým stravovacím návykom.


CVIČENIE

V tretej fáze by ste už mali mať osvojené návyky pravidelnej telesnej aktivity (aspoň 1 hodinu 2-3 x týždenne). Vhodné sú tieto typy aktivít: beh, bicykel, plávanie, posilňovanie, a pod. Majte na pamäti, že fyzika sa oklamať nedá. Výdaj musí byť v rovnováhe s príjmom, ak si chcete redukciu natrvalo udržať.